Kesän valmisteluja on jo aloitettu

8.2.2024

Ajankohtaista - Eko & Art Hands ry.

Kesän valmisteluja on jo aloitettu

Valmistaudumme kohvaa vauhtia kesään 2024. Jokainen käsityöläinen tahollaan on täydessä,
iloisessa työn touhussa.

Teemme talven ajan uusia tuotteita, joita myymme Kvarken Shop -kesäkaupassamme. Toivottavasti ensi kesänä tapaamme!

Vielä on lunta ja kylmää, mutta kohta pääsemme taas sisustamaan kesäkauppamme!

Tule mukaan toimintaan ja liity jäseneksi!

Haluaisitko olla mukana yhteisössä, jossa mukana olevat jakavat innostuksen käsitöitä ja ekologisuutta kohtaan? Tule mukaan yhdistyksen toimintaan ja liity jäseneksi!

Yhdistykseemme ovat lämpimästi tervetulleita kaikki käsityöintoilijat, jotka haluavat edistää ekologista ajattelua itse tehtyjen tuotteiden ja innovatiivisten palveluiden kautta.

Jäsenenä...

• pääset mukaan mukaviin ja luoviin käsityö- ja taideprojekteihin,
  • voit kokea mieltä virkistäviä elämyksiä järjestämillämme matkoilla ja vierailuilla,
  • saat osallistua järjestämiimme luentoihin, koulutuksiin ja muihin tapahtumiin sekä
  • voit saada myyntikanavan omille käsitöillesi liittymällä Kvarken Shopin käsityöläiseksi.

Jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi.

Ilmoittaudu jäseneksi täyttämällä verkkosivuilta löytyvä lomake!