Hallituksen jäsenet

Heli Vuorenmaa | Puheenjohtaja

Olen eläkkeellä oleva tilitoimistoyrittäjä. Jo työelämässä ollessani ja nyt vapaaherrattarena toimiessani teen käsitöitä ja innovoin uusia tuotteita ja palveluja.

Erityinen kiinnostuksen kohteeni on mielen hyvinvointi ja sen ylläpitäminen. Tämä mielessäni teen muun muassa keramiikkaa. Luontaistuotteet sekä yrteistä tehtävät tuotteet ja niihin liittyvät palvelut ovat myös lähellä sydäntäni.

Ritva Vainio | Sihteeri

Olen käsityöihminen henkeen ja vereen. Kesäisin pääsen toteuttamaan käytännön myyntitehtäviä Vaasan saaristossa Björkön vajamyymälässä, Kvarken Shopissa. Käsityämyymälässä toimiminen tarjoaa ihania kohtaamisia ja tuo mukavaa sisältöä tavalliseen arkeen.

Seuraan innolla eri yhteistyötahojen, kumppaneiden ja muiden toimijoiden käsityötekemisiä sekä käsityöalan trendejä.

Toimin yhdistyksen sihteerinä. Tunnen olevani kyseisessä tehtävässä näköalapaikalla, sillä olemme niin lähellä käsintekemisen maailmaa.

Anelma Lehto | Rahastonhoitaja

Olen eläkkeellä oleva taloushallinnon osaaja ja yksi yhdistyksen perustajista. Missiona oli ja on edelleen käsityön esilletuominen ja sen puitteissa toimiminen.

Vastuullani on yhdistyksen raha- ja talousasiat sekä muut käytännön työt.