Uudet verkkosivut on julkaistu

8.2.2024

Ajankohtaista - Eko & Art Hands ry.

Verkkosivut, logo ja visuaalinen ilme uudistuivat

Yhdistyksemme uudet verkkosivut on nyt julkaistu. Samalla julkistettiin yhdistyksen uusi logo ja visuaalinen ilme.

Verkkosivut, logon ja visuaalisen ilmeen toteutti Damdamdidin yrittäjä Minna Koirikivi.

- Itselleni kaikenlainen luova tekeminen ja ekologisuus ovat lähellä sydäntä. Omiin kiinnostuksen kohteisiin ja arvoihin sopivaa projektia oli ilo päästä toteuttamaan, Minna toteaa.

Verkkosivuille on koottu tietoa muun muassa yhdistyksestä, yhdistyksen jäsenyydestä sekä Kvarken Shopista ja sen käsityöläisistä.

Yhdistyksen väki on erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

- Haluamme tuoda toimintaamme sekä nykyisten käsityöläistemme osaamista entistä paremmin esille. Uskon, että näiden uusien kotisivujen avulla se onnistuu, yhdistyksen puheenjohtaja Heli Vuorenmaa kertoo innoissaan.

Kuvakaappauksia Eko & Art Hands ry:n visuaalisesta ilmeestä sekä logo ja värimaailma.
Eko & Art Hands ry:n visuaalinen ilme vie ajatukset kesään, luontoon, käsitöihin ja luovuuteen.

Käsityöt, luonto ja kesä keskiössä uuden ilmeen suunnittelussa

Logoon on tiivistetty yhdistyksen ydinajatus "Rakkaudesta käsitöihin ja luontoon".

- Käsi kuvastaa käsillä tekemistä ja lehti taas viittaa luontoon ja ekologisuuteen. Sydän taas symboloi rakkautta käsitöitä ja luontoa kohtaan, Minna avaa logon ideaa.

Väreihin haluttiin viittauksia luontoon ja kesään, sillä yhdistyksen keskeisintä toimintaa on Kvarken Shop -kesäkaupan ylläpitäminen.

- Esimerkiksi keltainen väri viittaa selkeästi kesään ja auringonvaloon, Minna kertoo.

Visuaalisessa ilmeessä näkyvät aaltoilevat ja abstraktit muodot kuvastavat luovuuden virtaa ja meren aaltoja.

Uudet verkkosivut löytyvät osoitteesta www.ekoarthands.yhdistysavain.fi.