Liity jäseneksi

Lähikuva puuveneistä, jotka on aseteltu puiselle laiturille. Taustalla näkyy vihreää kaislikkoa sekä vähän vettä.

Jäsenyys

Ovatko käsityöt ja ekologisuus lähellä sydäntäsi? Liity yhdistyksemme jäseneksi!

Yhdistykseemme ovat lämpimästi tervetulleita kaikki käsityöintoilijat, jotka haluavat edistää ekologista ajattelua itse tehtyjen tuotteiden ja innovatiivisten palveluiden kautta.

Jäsenenä...

• pääset mukaan mukaviin ja luoviin käsityö- ja taideprojekteihin,
  • voit kokea mieltä virkistäviä elämyksiä järjestämillämme matkoilla ja vierailuilla,
  • saat osallistua järjestämiimme luentoihin, koulutuksiin ja muihin tapahtumiin sekä
  • voit saada myyntikanavan omille käsitöillesi liittymällä Kvarken Shopin käsityöläiseksi.

Jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi.

Ilmoittaudu jäseneksi täyttämällä alla oleva lomake! Käsittelemme uudet hakemukset mahdollisimman pian.

Jäsenlomake