Yhdistys

Lähikuva Kvarken Shopin hyllyistä, joissa on esillä käsityöläisten tekemiä tuotteita.

Eko & Art Hands ry

Yhdistyksemme on yritteliäs joukko pohjanmaalaisia käsityöläisiä, joita yhdistää rakkaus käsitöitä, luontoa ja ekologisuutta kohtaan.

Päätoimintaamme on Kvarken Shop -kesäkaupan pitäminen Svedjehamnin satamassa. Pienessä ja idyllisessä kaupassamme myymme innolla ja ylpeydellä itse valmistamiamme käsitöitä. Kauppamme sijaitsee Merenkurkun saaristossa, joka on Unescon maailmanperintökohde.

Kvarken Shopin lisäksi tavoitteenamme on laajentaa käsityöläisyyden ilosanomaa erilaisten vierailujen,
matkojen, luentojen ja muiden tilaisuuksien kautta.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti saadun palautteen sekä osallistujien ajatusten ja ideoiden pohjalta.

Autamme ja tuemme käsityöläisiä

Pidämme toiminnassamme esillä myös käsityöläisyyden
taloudellista näkökulmaa.

Olemme yhdistys juuri sinulle, jos sinulla on intoa kehittää itseäsi ja osaamistasi omalla käsityöläisyyden alallasi. Voit myös tuoda oman alasi tietoutta muiden käsityöläisten saataville.

Haluamme innostaa sinua luomaan ja tuomaan omaa osaamistasi esille suurelle yleisölle.