Tietosuojaseloste

• Heli Vuorenmaa, ekoarthands(a)gmail.com
  • Ritva Vainio, ekoarthands(a)gmail.com

3. Rekisteri

• Yhdistyksen jäsenrekisteri koostuu yhdistyksen varsinaisten jäsenten ja kannatusjäsenten henkilötiedoista.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

• Henkilötietoja käytetään yhdistyksen jäsenmaksujen, jäsenkirjeen ja tiedotteiden lähettämiseen jäsenille. Tiedotus tapahtuu niin, että vastaanottaja näkee ainoastaan omat tietonsa.
  • Kannatusjäsenen halutessa kannatusjäsenen yrityksen tiedot lisätään www.aromafoorumi.fi sivulle.

5. Rekisterin tietosisältö

• Jäsenrekisteri sisältää jäsenen nimen, kotiosoitteen, sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron.
  • Yrityksen nimi on rekisterissä, jos jäsen/kannatusjäsen on sen ilmoittanut jäsenhakemuksessa ilmoittanut.
  • Jäsenen henkilötiedot päivitetään heti, kun jäsen on muutoksesta ilmoittanut.

6. Tietolähde

• Henkilötiedot saadaan yhdistyksen sähköisestä jäsenhakemuksesta, johon jäseneksi haluava kirjaa hakemuksessa vaadittavat tiedot.

7. Tietojen vastaanottajat

• Jäsenhakemuksessa olevat tiedot ovat ainoastaan hallituksen jäsenten tiedossa.

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

• Jäsenrekisterissä olevia tietoja ei luovuteta EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

• Yhdistyksen sähköiseen jäsenrekisteriin kirjaudutaan käyttäjätunnuksella. Jäsenrekisterin käyttäjätunnuksen tietävät ainoastaan yhdistyksen hallituksen jäsenet.
  • Jäsenrekisterissä olevia tietoja ei luovuteta ulkopuolisille missään tilanteessa.

10. Tietojen säilytysaika

• Henkilötiedot ovat yhdistyksen jäsenrekisterissä jäsenyyden ajan. Jäsenen erotessa yhdistyksestä hänen henkilötietonsa poistetaan jäsenrekisteristä ja tiedot hävitetään tietoturvallisesti.

11. Rekisteröidyn oikeudet

• Rekisteröidyllä on...
    • oikeus saada informaatiota henkilötietojen käsittelystä
    • oikeus oikaista tietoja
    • oikeus poistaa tiedot
    • oikeus rajoittaa tietojen käsittelyä
    • henkilötietojen oikaisua tai poistoa tai käsittelyn rajoitusta koskeva ilmoitusvelvollisuus
    • oikeus olla johtumatta automaattisen päätöksenteon kohteeksi ilman lainmukaista perustetta.
  • Rekisteröidyn oikeuksia koskevat pyynnöt lähetetään sähköpostilla yhteyshenkilölle (kohta 2) tai ekoarthands@gmail.com. Pyyntöön vastataan kuukauden kuluessa.