Kvarken Shop

Kvarken Shop sisältäpäin kuvattuna.

Kvarken Shop - Kesäkauppa täynnä käsitöitä

Kesäisin yhdistyksemme pitää talkoovoimin Kvarken Shop -nimistä käsityöläismyymälää. Aikoinaan tila on toiminut venevajana, mutta nykyisin se on saanut uuden elämän idyllisenä kesäkauppana.

Myymme ekologisia ja käsityönä valmistettuja tuotteita. Tuotteemme ovat lähialueen ja pääosin jäsentemme valmistamia artesaanituotteita.

Kvarken Shop sijaitsee Unescon maailmanperintökohteella

Kvarken Shop sijaitsee Merenkurkun maankohoamisrannikolla. Se on Suomen ensimmäinen
luonnonperintökohde Unescon maalimanperintöluettelossa.

Saapuessasi Björköbynkyllän viehättävään Svedjehamnin satamaan, kohtaat rivistön punaisia
venevajoja. Yhdessä niistä sijaitsee idyllinen kesäkauppamme. Osoitteemme on Björkövägen
1011, 65870 Björköby.

Tutustu Merenkurkun saaristoon Vaasan kaupungin verkkosivuilta.

Liity Kvarken Shopin käsityöläiseksi

Jos olet kiinnostunut toiminnastamme ja haluat saada omia tuotteitasi myyntiin, olet tervetullut joukkoomme!

Haluamme, että tuotevalikoimamme on monipuolista ja laadukasta. Myymme tuotteita välitysmyyntiperiaatteella.

Jaamme työvuorot tasan osallistujien kesken. Työvuoroja on 8-12 päivää kesäsesongin aikana.

Voit ilmoittautua Kvarken Shopin käsityöläiseksi täyttämällä verkkosivuiltamme löytyvän lomakkeen.

Haluatko lisätietoja tai antaa palautetta? Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä, jos haluat lisätietoja Kvarken Shopista ja sen tuotteista! Voit myös tiedustella, soveltuvaisitko tuotteesi Kvarken Shopin valikoimaan.

Otamme mielellämme vastaan myös palautetta ja ideoita toimintamme kehittämiseksi.